lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 februari 2017

Av Elin - 9 februari 2017 20:35


Jag längtar så sjukt mycke till sommaren och hamnade i min bildmapp med massa resor. Tänkte att jag kunde bjuda på tre bilder från varje resa till USA som jag varit med om under åren som gått. Så lyxit att jag har varit där under fyra omgångar!


Den första gången var det till Kalifornien för att främst hälsa på släktingar. Massa minnen dyker upp. Fina solnedgångar, adresslapp i pannan för att jag aldrig ville åka hem och så fick jag även rida!


Resa nummer två blev till Florida. Halva familjen var sjuka när vi reste, våra hyrhus krånglade, lyxhotell som inte var något lyxhotell i Miami, fina stränder och vi fick dessutom se en riktig sjöko!


Tredje resan blev till New York. Jag hade precis börjat få orken tillbka efter fyra månaders cellgifter, jag var inte back on track men på något konstigt sätt så orkade jag ändå. Vi gick säkert flera mil denna resa! Höjdpunkten här var nog att se Mamma mia på Broadway, så coolt!


Fjärde resan blev till Kalifornien igen, julfirande med släkt och massa andra äventyr. Har så sjukt många fina bilder från denna resa så kunde knappt bestämma mig vilka tre jag skulle ta. Det blev massa stränder och pirer och vi hann se så otroligt mycket saker under de veckor vi var där!


Åh, nu önskar jag att jag var i Kalifornien igen! Så kul att få blicka tillbaka lite när jag valde alla bilder haha.


Av Elin - 9 februari 2017 16:43


Hej på er vänner! Har gått runt hela dagen idag och trott att det varit fredag! Snacka om att jag blivit besviken varje gång någon har påmint mig om att det bara är torsdag! Menmen, vad ska man göra åt det haha. Just nu så går jag runt här hemma och plockar lite överallt samtidigt som Adele spelas på högsta volym, mys! Ska nog snart klicka över till musikal tror jag och lyssna på Kristina från Duvemåla. Jobbet idag gick bra, känns som att vi fick lite gjort både på förmiddagen och eftermiddagen vilket är bra. Skyndade mig hem för att möta upp Bella och Tindra, men tiden gick så de blev lite försenade, men vi hann säga hej iallafall! Gick in på Lagerhause för att köpa ett glas, råkade ta sönder ett hemma och ville ha ett nytt likadant då de är perfekta att ha smoothie i. Det hela slutade med att jag kom hem med lite fler saker, ops haha! Men jag tror faktiskt att jag kommer att använda allt, så känner inte att det var pengar i sjön precis. Har fått någon dille på smoothies + att jag saknade små skålar/glas när jag bjöd familjen på middag sist. De låga glasen var dessutom billigare i flertal, så det fick bli sex styckena av dem.


Stort glas HÄR / Lågt glas HÄR / Bok HÄR / Ljuslykta HÄR / Omvandlingssticka HÄR


Nu måste jag börja förbereda middagen, ciao!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards