lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 februari 2017

...

Av Elin - 10 februari 2017 23:54


Tänk om de visste hur mycket varje blinkning, vinkning, leende, ord, eller kram betyder. Tänk om de visste hur många gånger de fått mig att resa mig upp varje gång jag fallit. Tänk om de visste hur många gånger de gör så att jag orkar. Hur många gånger de har gjort att jag har kunnat andas lättare för ett bra tag framöver. Tänk om de visste hur mycket de gör för mig. Varje gång. Varje dag.


Folk får tro och tycka att jag bara är "kändiskåt" eller en "nörd", men jag vet hur bra dessa människor får mig att må. Hur mycket de ger mig. Hur de får mig att glömma allt det jobbiga för ett tag och bara njuta av nuet.

 

Jag är så tacksam för allt de gör för mig.

Av Elin - 10 februari 2017 17:33


Hej på er! Tänkte titta in här tidigare, men kände att jag kunde vänta lite med att säga hej tills jag sitter på tubbelbanan, vilket jag gör nu. Äntligen fredag hörni! Jag har så mycket kul denna helg att se fram emot så jag är sjukt glad haha! Har jobbat idag, tror att alla vara 9 barn som kom idag var en aning fredagströtta, mycket gnäll och skrik. Som tur var så somnade alla barn och vi alla tre i arbetslaget var på jobbet också så vi kunde passa på att ändra om miljön på avdelningen! Vi har fått så fint nu med läshörna, en tydlig och bra naturvärden och så, vi alla kände oss väldigt nöjda när vi gick hem haha. Nu sitter jag som sagt på tunnelbanan och är på väg till Södermalm för att möta upp Jeppe för lite middag, sedan blir det Bullets over Broadway! Nu ska jag andas lite då jag stressat som en gnu för att hinna fixa mig och så! Återkommer nog imorgon då det blir rätt sent ikväll skulle jag tro. Ha en toppenkväll, kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards