lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 februari 2017

Av Elin - 28 februari 2017 23:30


God kväll på er! Jag borde verkligen sova, men kan typ inte. Har världens resfeber haha! Denna tisdag avslutades iallafall på bästa sätt tillsammans med delar av min älskade extrafamilj/bästa vänner eller vad vi nu ska kalla oss haha. Vi träffades vid Kista, handlade lite godis och sedan var det dags för Fifty shades of darkness. En helt ok film men böckerna är fortfarande så mycket bättre!! Sugen på att läsa om dem nu för fjärde gången haha. Det var iallafall mycket skratt, flams och trams och även lite tårar från mitt håll. Grät på typ alla oväntade ställen i filmen haha. Nu måste jag som sagt sova, så jag kommer upp imorgon! Bjuder på två bilder på oss :).

Av Elin - 28 februari 2017 18:42


Alltså, jag avskyr att packa och är nog sämst på det också. Har inget problem med att välja kläder att ha med sig, men jag är sååå nojig vad gäller handbagage och allt möjligt. Nu är jag iallafall typ klar och nu låter jag det vara så här. Punkt.


Steg ett


Steg två


KLAR!


Nu ska jag åka ned till Spånga station, hejsvejs!

Av Elin - 28 februari 2017 16:22


SEMESTER!! Eller ja, från jobbet iallafall :). Oj vad denna dag har känts lång, men ändå som att man har hunnit göra mycket på jobbet. På morgonen så gick vi en sväng till skogen. Vår gård är som en isbana just nu och vi var inte ute igår med barnen, så att gå en sväng till skogen, äta frukt där och sedan gå tillbaka till förskolan räckte gott och väl! Annars så har dagen flytigt på, massa roliga lekar med barnen. Mycket bygg och konstruktion just nu, kul! Vi fick nybakta semlor till mellanmål och för en timme sedan så slutade jag och åkte hem.


Nu ska jag packa inför Tyskland och sedan så ska jag bara vila för att senare ikväll möta upp Sara vid Spånga för att gå på bio. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards