lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 mars 2017

Av Elin - 2 mars 2017 11:34



Okej, vi kör på ett försök till nu då om gårdagen. Just nu sitter jag i korridoren där alla våra rum är för att försöka få bättre internet. Har varit tvungen att ta en liten paus från aktiviteter då jag kände att kroppen började varna lite, framför allt när vi gick ut i kylan. Så ska försöka ta en liten powernap också och hoppas på att jag orkar resten av dagen :).


Igår då. Jag gick upp vid 06:30 ungefär för att duscha och packa ihop det sista. Sedan åkte jag mot stan och var väl vid arlanda express strax innan 09:00 för attt åka vidare med tjejerna! Resorna gick bra, trots kyliga kontrollanter i Berlin som trodde att jag hade något olagligt på mig på grund av proteserna. Det blev en lång dag så framåt kvällen började vi prata i termer som "igår" fast det var "imorse haha!



Bor på ett Hostel typ 30 minuter från Kölns flygplats



Här är min säng under ett antal nätter ;) så mysigt med våningsängar haha!


Handikappsanpassat, I like!


Vi hade planerat att äta lunch när vi skulle komma fram till hostellet, men det typ ända stället vi kunde äta/fika på tog såklart cash och vi hade inte hunnit ta ut något. Efter mycket fram och tillbaka och försökt till kommunikation med perosnal som inte kunde engelska så samlades vi tillslut och åt lite allt möjligt.

Resultatet efter att vi hade delat på massa fika haha


Senare under kvällen träffade vi de tyska tjejerna och så åkte vi in till typ "stan" för att käka på en skithäftig hamburgarresturang, lite Umeålikt ;).

      

Supergod avokadoburgare!


Tror vi kom tillbaka vid cirka 23:30 och å var alla trötta, men nöjda och glada! Nu måste jag vila lite!

Av Elin - 2 mars 2017 07:32


Hej på er vänner och god morgon på er! Sitter just nu i sängen här i Köln och kämpar med wifi, det går sisådär så vi får se hur det blir med uppdateringen under dagarna. Det var en sjukligt lång dag igår och mycket hände. Resen hit gick iallafall bra men den tog tid. Tror vi kom fram till hostellet vid 14:30 någonting eller så och då hade vi rest sedan 10 någonting då första planet gick från Arlanda.




Det här med att ladda upp bilder lär vara sjukt svårt och tiden rinner iväg för mig just nu, vi får se om jag hinner lösa allt under dagen. Ville bara kika in och säga hej och att visa att jag lever, återkommer senare med lite bilder förhoppningsvis!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards