lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 mars 2017

Av Elin - 9 mars 2017 20:53


Åh vilken mysig kväll jag har haft idag! Att det dessutom går massa bra på TV nu ikväll gör den ju ännu bättre! Jag som aldrig brukar titta på TV typ och nu säger jag att jag inte kan svara i telefonen om det ringer bara för att jag inte vill missa alla bra program haha. Har haft Sara och A hemma hos mig på fika under kvällen, det känns som att vi knappt hann med att prata om nått, men tiden går så himla fort när man har roligt, man blir nog aldrig "klara" med att prata med varandra haha. Blev lite bebismys också såklart, ååååh han har blivit så stor nu!


När man har småbarn på besök haha!


Sleepingtime!


 

Tittut!! :D


Nu ska jag titta på Tillsammans med Strömstedt!

Av Elin - 9 mars 2017 15:33


Hej på er vänner! Sitter just nu och lyssnar på lite musik samtidigt som jag försöker gå igenom lite mejl och skriva en att-göra-lista för jobbet. Jag hinner liksom inte alls med under de sex timmar jag jobbar varje dag att göra allt och just nu så känns det som att jag ligger väldigt mycket efter då jag varit på semester förra veckan och sjuk denna. Det var härligt iallafall att komma tillbaka och få träffa alla barn igen! Jag försöker verkligen tänka på dem hela tiden, det är ju därför jag är på jobbet. För att göra barnens barndom till den bästa. Alltså, är det någon mer än jag som har ledsnat på denna snö nu?! Jag vill ha vår NU, helst för några veckor sedan haha. Nä hörni, nu måste jag ta tag i mitt kök innan mina kära gäster kommer hit, köket som ser ut som ett bombnedslag! Återkommer senare!

Snö....

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards