lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 mars 2017

Av Elin - 25 mars 2017 18:27


Hej på er sitter med telefonen i handen och skriver till er nu. Har precis sett eftermiddagsföreställningen av Bullets over Broadway, lika bra som vanligt var den såklart! Att jag hade bakishuvudvärk innan kommer jag knappt ihåg, musikal hjälper mot allt och ännu mer när Helen Sjöholm står på scenen! Satt på tredje raden på den andra sidan som jag suttit på de senaste gångerna, så det var lite ovant i början, hjärnan måste ju liksom ställa om sig lite. Men kom fram till att båda sidorna är bra på olika sätt. Idag blev det några felsägningar lät det som och publiken var väldigt seg i starten måste jag säga, i andra akten så var nog alla igång och hade förstått konceptet så då blev det massa höga skratt och applåder. Härligt! Jag lyckades också flörta till mig en affisch som är så stor så jag skulle kusnna ha den som en fondvägg hemma haha, får hem den om några veckor! Jag längtar redan till på fredag då jag och Sofi ska gå igen! Då blir det tionde gången hehe. Nu ska jag hem till päronen i Spånga, ciao!


Av Elin - 25 mars 2017 13:38


Kommer ni ihåg att jag hämtade ett paket härom dagen som jag inte visste var det var?


När jag öppnade det och såg vad det var så tänkte jag "ja juuuuusteeeee!" Jag har inte rktigt fastnat för Wish som tydligen är sjukt populär, men jag laddade ned appen en sen kväll och hittade en fruktskål som jag bara ville ha, sagt och gjort. Beställde den och blev informerad om att den skulle troligtvis komma i början av april, men tydligen så blev det tidigare!

Så snygg om ni frågar mig! :)

Av Elin - 25 mars 2017 11:20

 

Alltså, jag mår oförskämt bra även denna gång när jag druckit mycket alkohol! Det var en sjukt händelserik kväll, så det går liksom inte att berätta allt känns det som haha. Bara det här med att det var första gången på säkert flera år(!!??) som jag var ute på krogen sist! Det är kul någon gång ibland, men jag är nog en person som hellre dricker hemma hos någon istället för att gå ut Jag hade planerat att inte vara kvar så länge då jag har fullt upp idag, men det var så himla trevligt så jag valde att stanna kvar och stannade kvar till typ 01:30 då jag kände att det fick vara nog för mig, när man möter stupfulla tjejer på toaletten som knappt kan gå och veta vart de är, då kände jag att det var dags att åka hem haha.


Mötte upp Benjamin och födelsedagsbarnet strax efter 19:30 för att sedan ta oss till Patricia för middag och bra sällskap, kul att träffa nya människor! Var sjukt länge sedan som jag var där, så kul att gå ombord igen :). Maten var god, jag hade otur och fick sjukt dålig service till en början, men när jag hade påtalat det så var de sjyssta och bjöd på desserten, ibland lönar det sig att klaga ;).

Vi fick in en majssoppa som var sjukt god!


Jag tog en Säjfilé, supergod!


Till efterrätten så tog jag en chockladmousse med hallon, maränger och lakrits, dock så kände jag ingen lakritssmak :(.


Efter desserten och betalning så gick vi ned till dansgolvet och dansade järnet!

Som sagt, hände mycket under kvällen/natten, nu ska jag käka något och sedan hoppa in i duschen. Återkommer senare!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards