lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Elin - 26 mars 2017 21:44


Så var denna helg över, tror jag har längtat lite för mycket till denna helg då den har gått så fruktansvärt fort! Lyxigt har jag haft det också med att inte behöva laga middag under varken fredag, lördag och ikväll. Åkte hem tidigare till spånga då jag blev upplockad av mamma och Pelle som gick lite i centrum innan de kom upp till mig lite snabbt. Vi blev inte så många som jag först trott ikväll, men det var jättetrevligt ändå och jag tror att jag har ätit hallonglass så det sprutar ut ur öronen haha.

Redo för gäster!


Jag fixade till vårfin dukning :)


Älskar denna förrätt!


Hann äta lite innan jag kom på att jag inte tagit något kort. Blev grillad oxfilé, så gott!


Hallonglass till efterrätt.


Nu har jag precis kommit hem, ska titta på ett TVprogram och sedan så är det dags att sova. Jag ska vara inne vid Södersjukhuset redan klockan 08:00 imorgonbitti!

Av Elin - 26 mars 2017 11:24


Två sena kvällar i rad, inte konstigt att jag är trött som ett as och har ont överallt. Hade planerat att städa lägenheten idag, men jag är osäker på om jag verkligen orkar det. Vi får se helt enkelt. Igår efter Bullets over Broadway så drog jag ju direkt hem till mamma och pappa i Spånga för att ha ett litet hej-då-/-examensfirande för lillebror. Vi var inte så jättemånga vilket var skönt. Trillade in vid 19 och bjöds på supergod mat, mammas mat är ju nästan alltid god! Jag hade tänkt även denna gång att jag inte skulle bli så sen, men som vanligt så har man trevligt när man väl är där så vid tolv så fick jag skjuts hem när vi alla hade sagt god natt och hej då! Ikväll blir det lite firande igen då alla inte kunde komma igår, mys!

All mat, var så himla hungrig så glömde bort att ta kort innan alla hade börjat ta haha.


Efterrätt, älskar mammas cheescake!


Äntligen i min säng och somnade på nolltid hehe.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards