lyckopillerelin

Direktlänk till inlägg 1 april 2017

"Bakom Broadway vrålar jazzen"

Av Elin - 1 april 2017 08:52


Alltså, om jag har separationsångest så kan jag inte ens tänka mig vad alla i produktionen för Bullets over Broadway har just nu. Igår kväll så var det dags igen att se den igen, denna gång hade jag bjudit med mig Sofi som fyllde hela 20 år kvällen till ära! För mig var det 10onde gången jag såg denna fantastiska musikal och den var lika bra även denna gång! Det var ett tag sedan som jag satt så pass långt bak så till en början så var det lite ovant, men efter ett tag så vande jag mig. Det finns både för och nackdelar med att sitta längst fram eller några rader bakom :). Som pricken över it så hade jag också fixat så vi fick gå backstage efteråt. Av någon konstig anledning så visste typ hela ensemblen att det var min 10onde gång, antar att de visste om mitt mejl haha. Det var kul att få tacka och krama om några av dem igen. Framför allt att få krama om Helen och prata lite, min musikgud! Nu kommer det nog dröja ett tag innan jag får krama om henne nästa gång, det känns lite tungt faktiskt.

Två glada tjejer på G!


 

Haha bjuder på dessa två bilder!


Perfekt väskplats!



Efter lite väntan så fick vi komma in backstage och prata med några från ensamblen och trevlig personal.


När vi hade sagt hej då till alla och blivit utsläppta så gick vi till baren brevid och drack ltie bubbel för att avsluta 20åringens födelsedag!


Nu måste jag börja fixa mig, Sofi har sovit här i natt och snart åker vi in till Annexet vid Globen för att gå på årets lakritsfestival, ciao!

 
 
Ingen bild

Tidaholm

1 april 2017 19:59

10? Det var få ggr....jag har sett en musikal nästan 30 ggr! Och du, ensemble heter det inte ensamble!

Elin

19 juni 2017 16:48

Nästa gång du väljer att skriva här så kan du ju fundera lite på hur du uttrycker dig, inte så trevlig ton va? Men kul att du också gillar musikaler :).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2019 20:13

  God kväll på er vänner! Jag fortsätter denna måndag med en nyhet! Har länge funderat fram och tillbaka på hur jag ska göra, men nu har jag bestämt mig. Det är dags för mig att gå vidare och blogga på en annan portal. Har bloggat här på Bloggplats...

Av Elin - 16 september 2019 15:14

  Inlägg i samarbete med Gocostum.   Hej på er, har ni liksom jag svårt med batteritiden på er telefon? Jag är hopplös kan jag säga och varje gång så antingen glömmer jag ladda en powerbank, glömmer sladd eller något annat. Så då står jag där m...

Av Elin - 15 september 2019 21:47

  God kväll på er mina vänner! Har ni haft en bra söndag? Min har gått rysligt fort måste jag säga! Klockan ringde 09:30 och jag trodde att den var typ 6 på morgonen då det fortfarande var så mörkt i min lägenhet och jag var galet trött. Me...

Av Elin - 15 september 2019 12:34

  Hej på er vänner! Idag är jag riktigt konsertbakis kan jag säga, men vilken kväll och vilken fest det blev hos Carola igår!   Jag kom dit strax efter att de hade öppnat dörrarna och mötte upp Emelie och hennes mamma. Tillslut så kom v...

Av Elin - 14 september 2019 14:28


Idag fyller hon år. Hon som varje gång plockar upp mig när jag faller. Hon som påminner mig om att andas när livet känns tungt. Hon som har gett mig en av mina bästa vänner. Hon som alltid finns där genom att bara vara den hon är. Hon som betyde...

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards