lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 april 2017

Av Elin - 4 april 2017 20:54


Är en så viktig del i mitt liv. Men vad gör man när det känns som att den gör mer skada än nytta? När det känns som att vad man än lyssnar på så vill man bara gråta. När alla känslor bara sköljer över en. När all musik gör ont, när det känns för mycket helt enkelt.

Nu måste jag sätta på en podd och försöka sova

Av Elin - 4 april 2017 17:55


God kväll på er kära ni. Andra dagen på jobbet som heltidare och jesus vad trött jag är! Även idag blir det nog tidig sänggång, får liksom passa på de dagar som jag jag är ledig efter jobbet. Imorgon och på torsdag har jag fullt upp så kan tänka mig att det blir lite sent då vad gäller att dejta kudden :). Idag har jag nog gått igenom hela känsloregistret på jobbet, förbannad, ledsen, besviken, glad, pepp mm mm, ni fattar haha. Kändes iallafall skönt att dagen avslutades bra och att jag kunde gå hem med ett leende på läpparna istället för att vara ledsen eller nått. Det mesta löser sig. Det bästa på dagen var nog ändå i förmiddags när vi hade Bamsegympa tillsammans med våra småttingar och hade avslappning i slutet, då låg vi där på gräset tillsammans och tittade på träden, fåglarna och himlen. Så mysigt!


På vägen hem så pratade jag med Sofi i telefonen och nu har vi precis sagt hej då till varandra, vi pratar alltid längre än vad vi först hade tänkt haha! Tänkte gå och laga lite mat nu och resten av kvällen så blir det nog bara att slappa i soffan. Skönt det med! Planen efter jobbet var egentligen att Sara och Sofi skulle komma hit, men på grund av sjukdom så blev det tyvärr inställt. Vi får ta det en annan dag helt enkelt :). Nä hörni, middagen väntar, kramkram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards