lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 april 2017

Av Elin - 6 april 2017 21:11


Hej på er vänner! Sitter hemma i soffan nu och ska alldeles strax förflytta mig till sängen. Det behövs kan jag säga! Det har varit en lång dag och både kroppen och knoppen är helt slut! Men tänkte titta in här och säga hej innan bara. Det blev ett jättebra första möte med nya styrelsen för DUS ikväll tycker jag. Det kändes som att vi fick mycket gjort men att vi också hann med att ha lite flams och trams emellanåt, det är viktigt att ha kul också trotts att man har ett späckat mötesschema :). Vi avslutade till och med mötet innan avsatt tid, vilket jag tror att vi inte har gjort på ett bra tag, heja oss med andra ord haha! En bra kväll med härliga människor och bra diskussioner med andra ord, men trots det så är jag ändå så sjukt trött! Har fortfarande ont i halsen och huvudet och ber till Gud samtidigt som jag dricker ingefära och citron varje dag att jag inte blir sjuk. Skulle inte förvåna mig om jag ligger däckad under påsken bara för det. Jaja, sömn är viktigast när man börjar känna sig lite hängig så mot sängen!


Redo för möte!


Jag hittade massa hästar, puss puss!


Självklart så blev det en gruppbild också!


Nu är det dags för den sista slurken, skål och godnatt!

Av Elin - 6 april 2017 16:26


Hej på er vänner. Oj vad lång denna dag har känts! Det har hänt så mycket och jag har varit helt slut i huvudet redan i början av dagen haha. Men nu sitter jag på bussen och är på väg till Stockholms läns ridsportsförbunds kansli för möte. Kom hem senare än vad jsg trodde igår kväll och kom då i säng senare än vad jag trodde, därav tröttheten kan jag tänka mig :). Under morgon och förmiddag på jobbet så var vi ute, bland annat så hade vi det årliga Maltesholmsloppet där alla förskolor i enheten samlades och sprang en raksträcka tillsammans. Sedan avslutade vi allt med korv med bröd ute på gräset, så mysigt och jag fick rysningar när alla stod och hejade på varandra! Resten av dagen så känns det som att jag bara har bytt bajsblöjor och blivit dränkt av sand i sandlådan haha. Nu är jag iallafall färdig med jobbet denna dag och det var så skönt att inte behöva jobba över som jag gjort de senaste två dagarna. Nu ska jag andas lite och fortsätta mot kanslit, Kramkram! 


Haha, insåg att jag fick med mig en medalj hem då jag helt glömt den runt halsen!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards