lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 april 2017

Av Elin - 12 april 2017 21:01


God kväll på er! Har haft fullt upp idag så har inte riktigt hunnit titta in här förs nu. Men bättre sent än aldrig brukar man ju säga :). Jobb mellan 8-16:30 idag. Vid lunch så började jag fundera på om jag inte skulle ta och åka hem då jag mådde så konstigt, men det gick så himla upp och ned och tillslut så var klockan 16:30 och då var ju jobbdagen redan slut för mig haha. Idag har vi inte varit ute någonting och jag tycker faktiskt att det märktes lite i huvudet, man mår bra av friskluft helt enkelt. Men istället så blev det påskpyssel och massa annat kul :).

Påskharen hade lämnat ett stort påskägg med godis i personalrummet-mums!


Plus att vi fick rester från tårtan som det bjöds på igår. Tycker till och med att jordgubben som ligger där nedanför liknar ett litet hjärta, fint! :)


Möttes av detta på Vällingby torg, blev så glad! Älskar espresso house, så det kan nog bli lite farligt haha!


Åkte direkt till Vällingby efter jobbet, mötte upp Elin som jag inte har träffat på sjukt lång tid! Vi hade mycket att prata om så vi hann med både mat och fika uppe hos mig. Så mysigt att ses igen, ibland är det sjukt läskigt hur mycket gemensamt man kan ha med någon haha.

Till middag blev det pasta och kyckling


Till efterrätt blev det munkar, mums!


Nu ska jag nog titta på en film innan sängen kallar, ciao! :)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards