lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 april 2017

Av Elin - 13 april 2017 21:38


Som vanligt så fastnade jag framför Pinterest ett tag och denna gång så halkade jag in på påskpynt. Inser att jag är sjukt lik min mormor vad gäller pynt, jag vill gärna gå all in precis som hon gör varje gång haha. Här kommer lite av det jag fastnade mest för, kanske blir det lite inspo till nästa år ;).


 

 

Av Elin - 13 april 2017 17:28


Hej på er vänner. Alltså, jag sov i fyra timmar inatt ungefär och var nära på att sjukanmäla mig när klockan ringde då jag mådde så konstigt! Men jag tog mig till jobbet iallafall och kämpade mig igenom dagen. Vi hade planerat lite påskfirande då vi skulle sjunga påsklåtar på gården, måla oss och sätta upp fjädrar i träden. Det var lite kallare ute än vad vi hade hoppats på och våra småttingar var inte alls nöjda, men när det blev lite sång och dans så blev det lite bättre.

Började dagen med att påskpynta för vår lunch som vi skulle ha tillsammans med alla småbarnsavdelningar.


När småbarnen inte når till grenarna så kan vi pynta på annat sätt ;).


Under mellanmålet så kom påskkärringen förbi med glass innan hon åkte vidare till Blåkulla.


Slutade för ungefär en timme sedan och gick förbi coop på vägen hem för att handla påskmust. Nu sitter jag och äter rester från igår då jag verkligen inte orkar laga någon middag. Jag är så slut i kroppen och i huvudet! Jag är så pass trött att mina ögonlock är svullna! Så ikväll blir det verkligen bara vila, sedan får vi se vad resten av helgen har att erbjuda :).

Åkte ändå hem från jobbet med glad min, nöjd med dagen trots att det har varit intensivt!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards