lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 april 2017

Av Elin - 22 april 2017 21:08


God kväll på er vänner! Att jag fortfarande är vaken är ett under alltså, med tanke på att klockan stod på 04:30 imorse. Jag hade hoppats på att jag skulle hinna slänga iväg ett inlägg tidigare idag, men dagen har verkligen gått i ett så tiden har inte funnits förs nu tyvärr. Men bättre sent än aldrig heter det ju :). Jag befinner mig i Helsingborg just nu på en av fortbildningskurserna som vi i CUS har jobbat fram, så spännande. Resan ner hit gick helt ok till en början, men sedan så blev första tåget försenat och så missade jag anslutningståget, men det löste sig bra och jag kom bara en timme senare än vad jag tänkt. Fick iallafall mycket gjort på tåget hit. Dock så kraschade min mejl på vägen hit så jag har lite småpanik över det.


En timmes dötid i Hässleholm...


Men tillslut så kom jag fram och vi kunde ändå börja i rätt tid. Först blev det en liten CUS-presentation av mig och sedan presentationsrunda hela laget runt :).

Häftigt med så mycket spridning i landet!


Under dagen så har vi då snackat massor om styrelsearbete, att jobba i projekt och även ridsportens organisation. Intressanta diskussioner bland ungdomarna och man slås ännu en gång hur fantastiskt många kompetenta och engagerade ungdomar vi har i landet!

Fikadags!


Vid 19:15 ungefär så tackade vi för idag, fick en paus på 15 minuter och sedan sågs vi vid receptionen för att tillsammans gå till resturangen mitt över hotellet för middag. Vi alla var SÅ hungriga!


En jättemysig thairesturang med buffé, så gott var det!


Efter middagen tackade jag för mig och kände att det var dags att gå upp på rummet. Så nu sitter jag här, ska skriva ned lite tankar om dagen och sedan är det dags för mig att sova, är sjukt trött efter denna otroligt långa dag!

Så skön säng också hihi!


Nä vänner, tack och bock från mig så återkommer jag imorgon. Kramis!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards