lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 april 2017

Av Elin - 23 april 2017 17:33


Som ni kanske vet så är jag en riktig pinterestnörd! Den senaste tiden så har jag drogat massa tips på bra smink och smyckesförvaring. Framför allt smyckesförvaring, hade lite tröttnad på hur jag hade det i mina byrålådor och ville därför göra om lite och få in lite nytt. Så här kommer massa bilder på det. Glömde ta en förebild på sminkförvaringen då den blev lite mer spontan haha, men här ser ni en bild på hur min smyckesförvaring såg ut innan:

Lite mörkt och tråkigt enligt mig.


Här kommer en efterbild:

Lite ljusare och snyggare enligt mig.


Sminkförvaringen hade jag i sånna här vita tygfack som man kan ha bland annat kläder i ni vet. Ni kan skymta en sådan högst upp på bilden. Var ganska så nöjd med den inredningen, men fick lite feeling när jag googlade runt och kikade på pinterest, så det blev ändring där med. Nu ser det ut så här:

Jag är faktiskt sjukt nöjd!

Av Elin - 23 april 2017 13:24


Hej på er gänget! Just nu sitter jag på en buss mot Göteborg efter ett fantastiskt dygn i Helsingborg med massa härligt engagerade ungdomar! Det var en fullspäckad dag igår och likaså idag. Sov helt okej inatt, min stress märks av på sömnen de senaste veckorna tror jag då jag vaknar och måste kolla klockan säkert tio gånger per natt, så frustrerande! Men bortsett från det så sov jag då okej, inte så svårt kanske med tanke på att jag hade gått upp 04:30 på morgonen, var så skönt att gå och lägga sig under täcket vid 22!


Dagen började med hotellfrukost, som allts så ångrar jag att jag gick ned så sent, så hann inte riktigt smaska i mig allt jag ville ha, att jag aldrig lär mig haha. Älskar verkligen hotellfrukost!


Under förmiddagen så har min gamla CUS-kollega Malin varit här och pratat om kommunikation och retorik, alltid lika intressant och jag hoppas verkligen att alla 20 ungdomar som var med på denna kurs känner att det har fått ut något av detta dygn. Kul att få vara där och se resultatet också på något man för länge sedan var med och startade :).


Så nu är jag på bussen och har en lång resa framför mig innan jag kommer hem, går allt som det ska så skulle jag gissa på att jag sätter nyckeln i dörrlåset mellan 19-19:30 ikväll. Men det är det värt, man kommer alltid hem med så mycket positiv energi och viljan att engagera sig ännu mera när man varit iväg såhär. Nu tänkte jag äta lite lunch, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards