lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 maj 2017

...

Av Elin - 9 maj 2017 15:48


Jag gissar att efter fyra veckors slit så var det dags för kroppen att säga stopp på riktigt. Jag vet att jag har pressat mig själv för hårt dessa veckor, men mitt i det så kändes det som att jag inte hade något val. Men nu, ett bakslag som känns som en evighet. Först förkylning och feber som går upp och ned och sedan smärta. En smärta som gör mig galen och får mig att nästan vilja svälja hela pillerburken för jag är så desperat. En smärta som gör att jag knappt kommer ur sängen på morgonen. Ingen ork till något, all energi är som bortblåst trots över 12 timmars sömn de senaste nätterna. Jag vill bara sova, sova i år och bli väckt när allt känns bra igen...


Av Elin - 9 maj 2017 10:27


Igår gick jag ned till Coop för att äntligen hämta ut mitt paket från Zalando. Trodde att jag skulle få det förra veckan, men tyvärr inte. Jag har letat efter ett par snygga sneakers den senaste tiden, de jag har är i princip några jag bara kan jobba med känns det som haha. Men jag gick in på Zalando och hittade ett par som jag direkt ville ha, inte allt för dyra heller! Ni ser dem här nedanför, jag är sååå nöjd! Sjukt sköna att gå i också och med en liten liten förhöjning på sulorna så jag som är så kort kan få känna mig lite längre haha. Kommer bo i dessa!

Är ni sugna? Jag är näsan sugen på ett par till fast i en annan färg haha. Klicka här.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards