lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 maj 2017

Av Elin - 16 maj 2017 17:58


Hej på er vänner. Sitter just nu och väntar på att min mat ska svalna lite innan jag kan börja äta, är så fruktansvärt hungrig! Blir ungstekt lax med haloumi och avokadosallad, mums! Det har varit en lång dag på jobbet idag. Beslut som tagits men sedan tagits tillbaka allt för många gånger och jag har känt mig som världens uslaste pedagog. Ni vet dagar när man känner att man valt fel yrke, att ingenting man gör blir bra nog, att tiden inte räcker till och allt man bara vill är att gå hem och låsa in sig. Vid 13:30 så gick jag iallafall ifrån för en utbildning om genus vid staddstelsförvaltningen, helt ok men samma sak där, kändes som att jag inte hade något att tillföra eller lära mig. Vi får se, jag hoppas att det blir bättre imorgon. Nu ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, imorgon och på torsdag blir det också sena dagar från jobbet. Längtar redan till helgen, sjukt mycket haha!

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards