lyckopillerelin

Alla inlägg den 29 maj 2017

...

Av Elin - 29 maj 2017 23:06


Jag förstår inte. Är så less på att ständigt vara trött och samtidigt inte få ro för att kunna somna. Det är inte kul längre, kan allt bara få kännas bra igen.

Av Elin - 29 maj 2017 17:35


Hej på er vänner. Alltså, jag är sååå trött! Det spelar ingen roll vad jag gör om dagarna, är ständigt trött och jag tycker att det börjar bli så jobbigt! Ny vecka idag iallafall och ny måndag på jobbet. Det har varit rätt så lugnt samtidigt som jag ändå känner att all personal inte ritkigt räcker till. Idag har vi tagit vara på det fina vädret och varit ute nästan hela dagen. Imorgon ska det ju bli kallare och regn vad jag har hört, så kändes bra att vi var ute så pass mycket idag. Under eftermiddagen så har jag nästan bara busat med mina små knoddar ute på gräsmattan, så härligt att få sitta där med bara några från barngruppen och bygga torn och kittlas och skratta tillsammans. Kändes bra i magen att gå hem då med deras skratt i huvudet.

Byggde ett torn på ett av våra bord när barnen sov, blir mycket lättare att få igång en lek då när de vaknat :).


Resten av dagen ska jag spendera i soffan då jag har så ont och är så trött. Kanske tittar på någon disneyfilm eller nått då jag kommit in i en sån period nu :). Återkommer senare, kramkram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards