lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 juni 2017

Av Elin - 13 juni 2017 20:46


God kväll på er alla fina! Det har varit en dag där allt har gått i ett! Jag tänker så här, jag får nog ta och dela upp denna dag i två inlägg och vi börjar från dagens början.

 

Hade tagit en semesterdag idag för att hinna med allt jag ville hinna med. Dagen började med att klockan stod på 08:00, skönt med en timmes sovmorgon iallafall haha. Duschade, sminkade mig, klädde på mig och sedan bar det av till mitt älskade Skansen! Idag var det nämnligen presskonferens för årets Allsång på Skansen där de flesta av årets artister som ska medverka i sommar kom ut!


Kom till Skansen vid 10:30 ungefär och fick äntligen krama om en hel drös av allsångsvänner! Har inte alls varit taggad detta år, utan jag har mest haft massa ångest och på riktigt mått dåligt över att alla i gänget inte kommer att vara med, men när jag fick se de flesta där uppe på Solliden så försvann ALLT! Jag är så peppad och om jag inte får med mig någon Sofi, Elin eller någon annan så kommer det att lösa sig och bli grymt fördet! Har ju massa andra vänner att umgås med där!

Äntligen hemma, där jag trivs som mest!



Egentligen så hade jag sjukt bråttom och var sjukt stressad, men när jag väl kom dit så försökte jag att tänka bort allt annat och bara fokusera på att ha kul med gänget och njuta! Vilket jag gjorde till fullo! Massa skratt, tjoande och även lite allsång blev det när Sanna väl kom ut på scenen! Många bra artister i år också, framför allt det sista när Helen Sjöholm kommer, höll på att freaka ut totalt, men Lizen höll i mig som tur var haha! Vid 12 så var jag tvungen att krama om alla och tacka för mig, då hoppade jag in i en Uber och åkte mot Bromma Gymnasium för Elins utspring!

Photoshoot haha!


Mer om Elins student får ni läsa om imorgon, för nu måste jag slänga in en tvätt och varva ned lite innan det är dax för att sova. Har varit en grym dag!!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards