lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 juni 2017

Av Elin - 16 juni 2017 17:35


Hej på er vänner. Som jag befarade igår så blev det en hemmadag för mig idag, bara att gå upp och kissa på natten var ett projekt då jag hade så ont. Det var ett tag som jag hade så här ont, så det kanske var dags att bli påmind om att jag måste lyssna på kroppen och ibland säga nej till saker som jag egentligen vill göra men som kroppen säger ifrån till. Som till exempel gå från jobbet till Maltesholmsbadet fram och tillbaka och bära ett barn en tredjedel av vägen på vägen tillbaka. Menmen, sov som en stock till klockan 11 när jag hade ringt jobbet vid 7. Hemma har jag inte gjort särskilt många knop, tvättade lite kläder, packade inför helgen och tittade lite på TV. Nu sitter jag på tåget på väg ned till Göteborg, imorgon kväll är det dags för I love musikals på Ullevi och resten av tiden under helgen ska jag spendera med Sunna som jag också bor hos. Det ska bli så galet kul! Så nu har jag preppat med mat och annat gott ifall SJ strejkar och vi blir försenade och så ska jag försöka beta av några mejl och korta min to-do-list för ridsporten. Kanske tittar in här igen ikväll när jag kommer till Sunna, annars så hörs vi imorgon innan konserten! Pöss på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards