lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 juli 2017

Av Elin - 8 juli 2017 17:34


God kväll på er älskade ni. Tänkte titta in här nu innan jag blir alldeles för trött för att orka skriva ett inlägg hehe.


Idag började dagen med brunch, bananpannkaka med grädde och massa goda sommarbär, mums! Sedan så hade jag ju planerat så bra att jag skulle ligga och sola hela dagen, eftersom inte Skansen har bjudit på så mycket sol i år än så får man sola på andra ställen hehe. Jag blir alldeles för stressad hemma i stan om jag ska sitta ute på balkongen och sola eller nått, men här ute på landet så är det ett helt annat lugn och med massa poddar i öronen så lyckades jag ligga i solstolen lite väl för länge, hela tre timmar! Jäklar vad det ska pressas dagarna nästa vecka här ute om det är sol haha, nu ska jag bannemej bli brun! Just nu är jag nog mest röd hehe, lite som en kräfta så förstår ni nog vilken färg jag menar. Men det har varit sjukt härligt att bara få vara en hel dag! Vid 15 ungefär så kom alla moln och det blev riktigt kallt, så jag klädde på mig mer kläder och satte mig inne i soffan och läste. Så det är väl det jag kommer att fortsätta göra resten av kvällen antar jag :). Ha en fortsatt bra lördag mina vänner, det ska jag ha!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards