lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 juli 2017

Av Elin - 14 juli 2017 19:04


Hej på er snyggingar! Har er dag varit bra? Min har varit helt okej. Egentligen så har jag inte gjort så himlans mycket idag och det är bästa med semester är ju just det, att man inte behöver göra så mycket! Det jag har gjort mest idag är väl att läsa, snart är andra boken utläst på bara några dagar haha. Jag har ju också självklart tittat på Kronprinsessan Viktorias födelsedagsfirande och efter det så hade jag ridsport direkt från Falsterbo lite i bakgrunden samtidigt som jag fortsatte att läsa.

Gick över till familjen A för lite sällskap och fika, glömde min glass som jag köpte på Gällnö igår hos dem så fick lite kaffe och så mumsade jag i mig den. Mamma kom ut under eftermiddagen och nu så har vi precis ätit middag. Jag håller för tillfället på att skissa lite allsångsskyltar undertiden som jag väntar på intervjun med kronprinsessan på SVT1 ska börja. Så det blir TV ikväll med andra ord, vet ju att vi sjöng för kronprinsessan i tisdags på allsången innan sändning som kommer att visas under firandet ikväll, det kan man ju inte missa hihi!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards