lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 juli 2017

Av Elin - 23 juli 2017 21:33


Okej, ut ur semesterbubblan, nu har mina fyra veckor gått. Tänk att det alltid ska gå så fort hela tiden! Jag tycker ändå att jag har haft en bra semester, i början så trodde jag att vädret skulle vara kasst hela tiden, men de senaste två veckorna så har jag tillbringat så mycket tid på landet och då har det varit ett fantastiskt väder! Första arbetsveckan kommer vara tuff. Har mycket inplanerat men det är bara roliga grejer! Här kommer en veckolista, var ett tag sedan som jag skrev ett sådant inlägg.


Måndag: Jobb till ca 16, sedan hem och förbereda allsången på tisdag

Tisdag: ALLSÅNG PÅ SKANSEN!

Onsdag: Jobb till ca 16 och sedan dejt med Sara, Aaron, Vånkan och Noir

Torsdag: Jobb till ca 16, sedan fotografiska med Elin Tingsdal för att se hästutställningen

Fredag: Jobb till ca 16 och sedan Grey´s anatomykväll med Sara och Sofi

Lördag: Sovmorgon, jippi! På kvällen är det dags för Robbie Williamskonsert på Tele2 arena

Söndag: VILA!!


Nu ska jag dämpa söndagsångesten med lite glass, sedan ska jag duscha och tillsist gå och lägga mig i sängen och läsa lite. Natti natti finingar!

Av Elin - 23 juli 2017 16:14


Hej på er vänner Tänkte titta in här innan jag sätter mig ute och läser ut min bok. Nu har jag kommit hem till Vällingby igen efter några dagar ute på landet. Saknar redan lugnet och till och med de där korparna som skriker som jag hade velat skjuta med slangbälla när jag satt ute och läste på altanen haha. Mamma stannade en kortis och hjälpte mig med lite saker här hemma innan vi sa hej då. Vaknade ganska så tidigt idag och spenderade morgonen och förmiddagen med att LÄSA, surprise hehehe! Nä, men det är sista rushen nu innan jobbet som börjar imorgon.

Så ja, ni ser ju, vadå koncentrerad? hehe


Vid lunch så var vi redo för att åka in mot stan, sista härliga båtturen i solskenet på ett bra tag för mig.

Hej då älskade landet!



Så ja, nu dröjer det ett tag innan jag kommer tillbaka ut till landet. Känns vemodigt. Nä vänner, nu ska jag köra sista rycket och bli klar med boken, kram på er!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards