lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 augusti 2017

Av Elin - 6 augusti 2017 17:45


God kväll på er vänner. När jag hade kommit hem igår, ätit middag och kollat på ett avsnitt av Law and order så borstade jag tänderna och had tänkt att lägga mig i sängen för att läsa, då var klockan 20:00. Men när jag väl satte igång så insåg jag att jag inte hade någon ork alls över för att läsa, så strax efter så släckte jag min sänglampa och somnade som en stock! Minns inte när jag gick och la mig så pass tidigt, sov väldigt oroligt de första timmarna då jag vaknade av att jag hade så ont i kroppen, men resten av natten och morgonen så sov jag, vid 10 så gick jag upp ur sängen och hade då sovit i ungefär 14 timmar, då är man ganska så slut haha.


Så ja, jag gick upp och duschade sedan satte jag igång med att städa, diska och tvätta. Det behövdes kan jag säga. Har inte alls så ont i kroppen idag som jag trodde, blir trött i fötterna och får ont fortare, men har inte alls så ont som jag trodde, så skönt! Jag gissar att det beror på att jag sov så pass många timmar. I eftermiddgags så blev jag upphämtad av mamma och så åkte vi vidare till mormor och morfar i Vaxholm för att träffa dem och mammas faster som har bott där då hon är på besök från USA där hon egentligen bor. Så mysigt att träffa henne och mormor och morfar! Det blev god mat och massa skratt recap om allt som hänt sedan sist vi sågs. Vi blev kvar där längre än vad vi trott, men det gjorde absolut ingenting.

Hittade ett gammalt foto på mig och morfar som är taget för ett antal år sedan, så fint! <3


Nu resten av kvällen så ska jag väl tvätta klart här hemma och bara ta det lugnt och förbereda mig för jobb imorgon. Ha en fortsatt fin söndag alla ni fina, kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards