lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 augusti 2017

Av Elin - 14 augusti 2017 17:21


Hej på er vänner. Just nu i skrivandets stund så sitter jag på balkongen och andas lite. Blev så himla varm och trött av att handla på vägen hem så behöver kylas ner lite och vila haha. Imorse så ringde jag till jobbet och sjukanmälde mig vid 7, sen kunde jag inte somna om. Så låg i sängen och läste lite och sedan gick jag upp för att fortsätta att kämpa med mina bilder på hårddisken som tar en sådan tid att göra, men nu så tror jag att jag har fått lite mer struktur på det hela, skönt! Vid lunch så åkte jag ned till spånga för att luncha med Bella och hennes två så troll. Himlans mysigt då vi inte har träffats på alldeles för länge och så ville jag både gå husesyn och pussa på lillebror som kommit för fyra veckor sedan. Mycket att ta igen alltså :).

Lunch från Spånga konditori.


Sedan blev det fika!


Sjukt bra bok när lite av texten står åt rätt håll när man håller boken upp och ned när barnen vill titta ordentligt på bilderna haha.


Lillebrorsmys


"Titta! En Elinarm!"


Vi sa väl hej då vid 16 ungefär och så åkte jag hemåt. Nu är jag heeeeelt slut! Börjat få grov mensvärk också, typiskt! Ikväll blir det allsångsförberedelser tillsammans med Sofi som följer med hela dagen imorgon, yey!


Nä, hoppa in i duschen kanske, kramkram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards