lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 september 2017

Av Elin - 14 september 2017 21:27


God sen kväll på er mina vänner. Sitter just nu vid köksbordet och antecknar ned massa tankar inför kommande möten och avslutade möten. Egentligen så borde jag gå och sova, men måste varva ned lite. Denna kväll har gått så sjukt fort, har suttit nästan sedan 18 och läst massa handlingar inför möten för att vara uppdaterad så gott jag kan. Har hunnit med både ett skypemöte och ett telefonmöte nu under kvällen, så jag är ju så där lagom pigg i huvudet nu om man säger så haha. Det blev iallafall två bra möten med bra diskussioner och värdefull information. Direkt efter skypemötet med delar av CUS så hanns det bara med en kisspaus, byta om till varmare kläder då jag frös, öppna aktuella mejl och försöka att ställa om hjärnan, sedan var det bara att plocka upp telefonen igen och ringa upp Para-kommittén. Trots att det ibland blir såna här sena kvällar så är det så himla kul ändå att få påverka ridsporten. Nä vänner, kanske är dags för mig att göra mig sovklar. Hörs imorgon, tack och godnatt!

Så här kan det se ut innan mina möten börjar när det är via skype eller telefon :).

Av Elin - 14 september 2017 16:26


Idag är det dags att gratulera ytterligare en viktig person i mitt liv. En person som alltid gör sitt yttersta för att jag ska må bra i de sammanhang som hon kan påverka, som hejar på mig och som väldigt ofta påminner mig om att andas. Hon som kan sätta ord på mina känslor när jag inte kan, hon som säger att det är okej att känna men att jag inte får glömma bort att leva. Hon som ger de bästa kramarna, som jag alltid brukar tänka på när jag behöver en.



Idag säger jag grattis till Sarah Dawn Finer!

Fina S, tack för allt du gör för mig, tack för att du lyser upp mitt liv och gör så jag orkar. Tack för att du är du!




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards