lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 september 2017

Av Elin - 19 september 2017 18:52



Hej på er vänner. Ledsen för att jag inte har tittat in här tidigare idag, men jag försökte sova länge och sedan så försvann dagen då jag hade lite andra ärenden. Min telefon har ju lagt ned, eller iallafall kameran än så länge. Igår försökte jag ringa runt för att se vart jag till bästa pris och tid kan lämna in den, åkte till jakobsberg vid lunch men när jag väl kom dit så gick det inte alls som jag ville utan jag får vänta lite till och då kanske få en helt ny, beror på vad de tycker. Åkte hem, bytte om och sedan så åkte jag in mot Skanstull för att ta mig till idrottsförbundet. Hade möte där angående para, men när vi hade suttit och pratat litegrann så insåg vi att vi inte skulle komma längre med tanke på att jag bara var där som ideell. Hade hoppats på att detta möte gav oss något, men nu är det bara att vänta och se om vi kommer framåt.

Yeah!


Nu har jag precis kommit hem, är helt slut så ska nog alldeles strax gå och sova, imorgon är det jobb som står på schemat!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards