lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 januari 2018

Av Elin - 11 januari 2018 16:53


Hej på er vänner. Har precis satt mig ned i soffan efter att ha plockat lite här hemma, var tvungen att svänga förbi coop och handla innan jag gick hem.

 


Idag var jag tillbaka på jobbet. Det märks i kroppen kan jag säga. Jag hade ju redan ont i kroppen på grund av detta hemska virus och nu är det betydligt värre efter en dag på jobbet. Jag får hoppas att det blir bättre snart helt enkelt! Har faktiskt mest hållt på med miljön på avdelningen idag, nu är jag inne och grottar in mig i mattematik, möblerar om, försöker tänka vad vi kan ha för något material och så vidare. Är inne i något flow i pedagogisk miljötänk så försöker att ta tillvara på det haha. Annars så har det varit en lugn dag, inte full barngrupp men nästan-det märks att vi är vack on track nu iallafall efter all julledighet.

Vi får se hur det ser ut imorgon och hur länge vi ska ha det så här, det kanske inte alls fungerar liksom :).


Nu ska jag värma lite middag och sätta på Beck, see you!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards