lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 januari 2018

...

Av Elin - 22 januari 2018 21:08


Det känns som att det kommer att bli en tuff natt, ångesten står mig upp till halsen på riktigt. Det var ett tag sedan som någon sa ifrån på skarpen. Någon som såg rakt igenom mig.

En dag i taget Elin.
Andas.
Lev.

Av Elin - 22 januari 2018 17:25


Hej alla glada! Måndag och ny vecka, själv är jag redan slut haha.


Jag började min dag med ett besök hos min gamla arbetsterapeut som jag hade när jag var barn. Har hennes kollega i vanliga fall, men på grund av sjukdom så fick jag denna gång träffa den person som kände mig väldigt bra när jag var liten. Alltåd så himla kul att träffa henne och det kändes verkligen så bra! Saker och ting händer i mitt liv just nu som jag måste börja be mer om hjälp. Mötet gick bra, vi har en bra plan och förhoppningsvis så blir saker lättare med tiden helt enkelt. Känns otroligt läskigt och tufft, men jag har blivit tillsagt att tro på att jag är klok som gör allt detta just nu. Vi får se när det sjunker in och jag börjar tro på det själv. Ibland så har jag väldigt svårt att tro på alla som läxar upp mig, trots att jag vet att de bara vill mitt bästa...



Jaja, efter det mötet så åkte jag direkt till jobbet och körde på som jag brukar, till 16:30 då jag slutade. Kvällen spenderas i soffan framför Beck tror jag haha. Nu ska jag äta middag, ciao!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards