lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 januari 2018

Av Elin - 25 januari 2018 20:20


Hej på er vackra ni. Ledsen för sen uppdatering, men det har varit fullt upp hela dagen!

 


Fick en chock imorse när jag öppnade min portdörr och all snö var helt borta och det blåste storm så jag knappt fick upp dörren, antingen så kan det väl få vara lite snö ett tag eller så kommer inget alls liksom. Jaja, jobbat mellan 08-15:45 idag, busat mycket med barnen, fått supermycket kärlek och kramar av dem (har världens bästa yrke!) och så har jag fixat lite material till barnen som nog blir användbara och roliga! Alltså, det går verkligen upp och ned med mitt humör just nu. Igår tyckte jag att allt bara var fel och ville inte alls jobba, men idag så har det känts som att jag aldrig vill gå hem. Vi får se hur det känns imorgon haha.

Tärningsverkstad :).


Direkt efter jobbet så åkte jag hem till Vällingby och mötte upp Bella. Vi har inte sets på jättelänge, minns inte ens när det var senast, så det var verkligen på tiden! Vi köpte hem middag från Tacobar, handlade lite och så gick vi upp till mig och åt. Vi pratade mest om barn och förskola, men också om mycket annat, så himla mysigt att ses!


Nu har vi precis sagt hej då och jag ska varva ned lite i soffan hade jag tänkt. Imorgon är det äntligen fredag och jag ska få rida igen, längtar! Vi hörs imorgon, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards