lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 januari 2018

Av Elin - 27 januari 2018 17:38


God kväll på er vänner, ledsen för min frånvaro här idag men har verkligen haft fullt upp!

 


Klockan stod på 07:00 imorse, var trött som ett as men det var bara att gå upp och göra sig redo! Vid 9 så gick tåget mot Eskilstuna där jag har spenderat dagen idag. I helgen är det nämnligen Stipendiekonferens för årets ungdomsledare och ungdomssektioner i ridsportssverige. Har sett fram emot denna helg så länge!

Köpte frukost och åt på tåget på väg hit.


Kom fram vid 10, blev upphämtad och sedan har det varit full rulle exakt hela dagen! Vi har pratat verksamhet, organisation, deltagarna har fått chans att prata med varandra och samla nya ideér och erfarenheter och nu under eftermiddagen så har jag och min CUS-kollega haft ett pass om Trygg i stallet. Det har varit en fullspäckad dag och det är så kul att få träffa alla ungdomar så här och ännu en gång få uppleva detta unika engagemang som ridsporten faktiskt har!


Nu har vi avslutat för att få en liten kort paus innan det är dags för middag vid 18:00. Kommer nog sova gott inatt, känner att till och med jag som ledare är mossig i huvudet haha. Imorgon fortsätter vi här och pratar om trygga idrottare och jag tror att det kommer att bli en GRYM dag!


Nu ska jag slänga mig i min hotellsäng i fem minuter, sedan ska jag byta om lite och ta mig till middagen.


Ciao ciao!




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards