lyckopillerelin

Alla inlägg den 30 januari 2018

Av Elin - 30 januari 2018 16:55


Hej på er vänner. Äntligen hemma och kan vila! Både igår och idag så har jag haft så fruktansvärt ont i kroppen. Gått runt och mått illa för jag har så ont.

 


Jaja, tog mig iallafall till jobbet idag också, kämpar mig igenom denna vecka och ser till att vila lite bättre nu under kommande helg, så kommer säkert kroppen ikapp lite. Det här med lite sömn och smärta i kroppen är inte den bästa kombinationen om jag säger så. Det var iallafall en väldigt lugn dag på jobbet idag, vi hade 10 barn på 4 personal, så vi kunde verkligen inte klaga. Vi var ute på förmiddagen och det var riktigt skönt med friskluft och när solen sken! Jag och min kollega målade två matematikhagar på tyg som vi kommer att använda mycket framöver om jag får gissa. Längtar verkligen till vi kan börja presentera detta för barnen!

Fin förskolegård


Nu piper micron och min middag är klar, så ska titta på ett avsnitt av Gåsmamman samtidigt som jag äter, sedan blir det en lång varmdusch för att sedan dega i soffan resten av kvällen. Nä hörni-middag!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards