lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 februari 2018

Av Elin - 19 februari 2018 18:58


Just nu så är jag så trött. Hela tiden. Jag kan knappt ta beslut. Känner att jag inte vet någonting. Jag orkar knappt ta hand om mig själv, orkar inte städa, laga mat, duscha, vill bara låsa in mig. Isolera mig. Jag vill bara att tiden ska stanna, så jag får chans att stanna upp och tänka efter. Livet bara går och jag vet ingenting. Folk frågar och jag blir så fruktansvärt stressad av alla dessa frågor. Det är så lätt att säga att allt löser sig, men så enkelt är det inte tyvärr, känns det som iallafall. Jag vet att saker och ting inte löser sig genom att isolera sig, jag vet att det krävs mer än så. Men det känns så fruktansvärt jobbigt just nu.


Detta skrev jag i april förra året och jag känner att jag mår så här igen.


Vet ni vad det värsta i allt detta är? Att jag börjat tvivla på mig själv, att jag känner mig otillräcklig, att jag nästan varje dag går hem med tanken av att jag inte längre gör något bra jobb. Att jag inte orkar göra ett bra jobb utan istället fokuserar på att orka med dagarna. Jag har alltid känt att jag vet vad jag vill och kan och att jag inte är rädd för att säga ifrån och komma med ideér. Men nu sitter jag ofta på möten på jobbet och vet inte vad jag tycker och tänker längre. Det tär nog mest på mig, att jag känner att jag har tappat allt i min yrkesroll....

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards