lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 februari 2018

Av Elin - 22 februari 2018 19:44


Som jag tidigare nämnt lite så här löst på bloggen så håller ju jag på att rusta upp mina köksstolar. Alltså, det är en helt vetenskap det här med stolar, finns ju FÖR många valmöjligheter liksom haha. Men nu tror jag ändå att jag har landat i ett billigare och praktiskare beslut.


Helst av allt, om jag får drömma så skulle jag ju velat ha fyra stolar i detta stuk:

alltså, dra-mig-baklänges vad snygga! Dock så ligger ju priset på över 3000kr per stol vilket känns lite väl saftigt.

 

Efter mycket velande fram och tillbaka så blir det en blandning av dessa stolar:

Den första bilden är mer rätt form och färg som jag vill ha, medan den andra bilden visar hur jag hade tänkt att måla dem. Blått och guld med andra ord och så en stolsdyna så det blir skönt att sitta på dem också såklart!

 

Nu till nästa problem, vart kan jag hitta fyra likadana pinnstolar som inte kostar allt för mycket?! Jag tänker typ 300kr per stol eller nått, vi får se om om den budgeten spricker helt enkelt när jag väl hittar några som jag är sugen på :).


Av Elin - 22 februari 2018 16:51


Hej på er vänner. Nu sitter jag här hemma med en latte igen, alltså det är farligt att ha massa fik i närheten av sitt hem haha.

 

Tack alla gulliga för pepp och fina kommentarer jag fick på det förra inlägget. Jag får låta det ta sin tid att acceptera, men jag känner redan lite skillnad på orken efter igår och idag. Idag hade jag sovmorgon, sov ut till 8 och så var jag på plats på jobbet vid 09:15. Om jag tyckte att dagarna gick fort på jobbet ibland när jag jobbade heltid, så kan jag ju säga att det går i en rasande fart nu! Utvcklnigssamtalen närmar sig så vi hade en timmes planering idag + en överinskolning (som visseligen går galant) + massa annat att göra, så ja-den dagen man sitter sysslolös på förskolan så är det något allvarligt fel tror jag haha. Idag har dagen iallafall känts bättre än igår vilket är skönt. Slutade vid 15:45 och nu ikväll så ska jag packa inför Göteborg i helgen och titta lite på TV. Hörni, vi hörs!


Älskar verkligen detta vinterväder som vi haft denna vecka!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards