lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 mars 2018

Av Elin - 4 mars 2018 16:19


Hej på er alla solstrålar där ute! Jag längtar tillbaka lite till jobbet nu känner jag, att vare hemma så här länge börjar bli lite tråkigt haha. Har inte gjort så många knop idag, tvättat lite kläder och städat här hemma typ. Vid 14 så mötte jag upp Lisa vid Vällinby torg och så gick vi in på Espresso house för att ta en fika, känns som att det har hänt sjukt mycket i våra liv sedan vi sågs sit för en månad sedan ungefär. Härligt att få ta en fika i lugn och ro och träffa en fin vän och prata minnen och framtid med! Vi satt väl där i några timmar innan hon begav sig hemåt och jag tog en sväng förbi Lagerhouse för ett ärende. Nu har jag kommit hem, bytt om till myskläder och bara ta det lugnt resten av dagen. Nä, njuta av tystnaden och andas ut lite och sedan får vi se vad jag hittar på. Ta hand om er!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards