lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 mars 2018

Av Elin - 19 mars 2018 18:11


Hej på er mina vänner! Jag blev ju så himla trött igår kväll så var tvungen att gå och sova, men nu kommer det ett inlägg om lite allt möjligt.

 


Vi kan ju börja med lördag kväll. Efter lite vila och fix så möttes vi alla upp inne hos mig på mitt hotellrum för lite bubbel och snacks, sjukt mysigt och vi hade mycket att prata om som vanligt hehe. Efter det så blev det en promenad till resturangen där det var dags att äta. Det var lite för långa väntetider tycker jag då vi hade förbeställt all mat, en timme tycker inte jag är ok är vänta då. Det var heller inte så supergod mat enligt mig (tog inte några bra bilder, då det inte såg så gott ut haha). Kvällen blev lite för lång för mig, men det var ändå en trevlig kväll!

Mums!


Vid 9 så samlades vi alla nere i konferenssalen för andra dagens möte. Det gick snabbt och tyckte att vi hade väldgit bra diskussioner. Vid 13:30 ungefär så var vi klara och då var det dags för lite brunch. Några av oss stannade kvar och några var tvugna att åka hem innan maten. Jättemysigt med brunch, men det var ju typ exakt samma som hela helgen. Men det gjorde inget, fanns så himla mycket gott haha.


Tror att jag kom hem till Vällingby vid 17 och då var det bara vila som stod på schemat. Idag började jag jobba senare, vid 10:20. Kändes som att det hade hänt sjukt mycket sedan i torsdags som jag var där haha. Det har varit en ganska så bra dag, tycker alltid att de tre första timmarna på jobbet är tungast, men sen så brukar det lätta lite. Jag har fixat med barnens sagorum och lagt pärlplattor med några barn, känns typ som att det är det enda jag gjort idag haha.

Titta så fint det blev! :D


NU ska jag äta lite middag och titta på Johan Falk, seeeeee youuuu!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards