lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 april 2018

Av Elin - 3 april 2018 22:03


Hej på er godingar! Ledsen för att jag tittar in här så pass sent, men jag har haft fullt upp hela dagen!


Var ganska så tufft att gå upp imorse när klockan ringde vid 7, men det gick tillslut ändå haha. Idag har jag jobbat förmiddag, eller 8-14. Vi gick till skogen innan lunchen, riktigt härligt med sol och fågelkvitter och glada barn! Vi vuxna var också väldigt nöjda att vi kunde gå iväg, vår förskolegård är så tråkig just nu. När jag hade kramat om barnen och sagt hej då så åkte jag hem till Vällingby och tog en fika med Elin, vi har inte setts på ett bra tag så det var verkligen dags! Espresso house hade premiär för uteserveringen idag så det blev premiär även för oss (eller mig iallafall), härligt vårtecken tycker jag!

Mmmmm, livet!


När vi började frysa så gick vi och handlade lite för att sedan ta oss upp till mig för att laga lite middag och bara chilla. Det blev lax och pasta och sedan så fastnade vi inne på youtube och kollade massa experiment som man kan göra på förskolan haha. Yep, här jobbas det hemma klockan 20:00, men jag har helt blivit frälst av att göra massa roliga experiment med barnen på jobbet!

Vi provade även ett experiment, men fick det inte att fungera, sjukt besvikna haha!


Vid 20:15 typ så insåg jag tack vare en påminnelse av min styrelsekollega att vi hade ett telefonmöte. Efter lite meddelanden fram och tillbaka så kom jag fram trots att jag hade blivit dubbelbokad på två möten under samma tid. Så nu har jag pratat i typ 1,5 timme om Ungt engagemang inom ridsporten, superspännande men jag var nog lite mossig i huvudet den sista halvtimmen haha!


Vi sa god natt och la på för ca 15 minuter sedan och nu tänker jag att jag ska gå och borsta tänderna och hoppa i säng, natti natti!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards