lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 april 2018

Av Elin - 6 april 2018 20:43


Hon ger mig pepp. Hon ger mig lycka. Hon får mig att älska livet. Hon får mig att känna mig tacksam. Hon ger mig tron på morgondagen. Väldigt ofta så är jag nog lite för hård mot henne. Hon ger mig så mycket och väldigt ofta så tar jag henne för givet. Tack C för att du är en sådan självklar del i mitt liv. Tack för att du får mig att känna mig stark. Tack för att du tror åt mig när jag tvivlar. Tack för att du vågar, kan och vill. Tack för att du är du.

Av Elin - 6 april 2018 16:17


Hejpå er vänner. Äntligen fredag! trots att det har varit en fyradagarsvecka på jobbet så är det så skönt med helg!


Har mått så himla konsigt denna vecka, ena sekunden så är jag jätteglad och andra sekunden så är jag jätteledsen, fattar inte varför riktigt och känner inte riktigt igen mig själv ibland. Jaja, det kanske går över snart, förhoppningsvis så får jag hjälp nästa vecka. Idag jobbade jag mellan 8-14, det har varit en bra dag på jobbet tycker jag. Känns som jag har hunnit med mycket saker på min to-do-list och jag ville nästan inte gå hem vid 14 då jag bara ville få klart allt. Men jag får helt enkelt fortsätta med det jag inte hann avsluta på måndag. Lämnade jobbet med en positiv känsla och ett citat från ett av mina barn på avdelningen "Vet du vad min mage säger, den säger att den gillar dig." Hur kan man inte bli glad av det? Älskar verkligen min barngrupp och man får så himla mycket kärlek från dem varje dag!


Mitt uppe bland dokumentationer och annat haha.


Tyvärr så blir det ingen ridning för mig ikväll, har alldeles för ont för det. Istället så blir det en lugn kväll hemma framför TV-serier. Så nu ska jag fortsätta att titta på Criminal minds, vi hörs!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards