lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 april 2018

Av Elin - 8 april 2018 22:56


Har så jäkla mycket ångest just nu vilket också gör att kroppen säger ifrån på olika sätt. Jag fattar inte varför och vad denna ångest kommer ifrån. Jag vill bara skrika och isolera mig från allt och alla samtidigt som jag vill att någon ska komma och hålla om mig och säga att allt kommer bli bra. Fan alltså, varför känns allt så jävla tungt?!

Måste försöka sova nu........

Av Elin - 8 april 2018 19:39


God kväll på er darlings! Jag är mitt uppe i att titta på Criminal minds så glömde bloggen litegrann hehe.


Kom hem lite senare än vad jag trodde idag, missade massa tåg hit och dit, men så småning om så kom jag till Vällingby. Mötte upp Vånkan vid 12 i Mall of Scandinavia, vi har inte setts på länge så det var verkligen dags + att det måste ha varit över ett år sedan som vi sågs bara vi utan barn med. Vi gick till Espresso house och snackade ikapp om barn, jobb och massa annat. Jättemysigt! Det blev inte en så jättelång fika på grund av huvudvärk, så vi bokade in en dejt till om några veckor.


Jag hade bestämt mig för att gå och klippa mig lite efteråt, men det var tyvärr fullbokat hela dagen, så jag gick en sväng runt Vällingby och sedan gick jag hemåt. Väl hemma så har jag kollat på Criminal minds och tänkte nu fortsätta med det hehe. Denna helg har gått så fort, är inte redo för måndag imorgon....

Av Elin - 8 april 2018 10:43


Hej på er vänner. Ledsen för att jag inte tittade in här så mycket igår, men trots en lugn dag så gick den helt plötsligt i ett haha. Det var så skönt med sovmorgon igår, trots ångest som gjorde att jag hade svårt att somna och sedan somna om när jag vaknade mitt i natten så sov jag i över 12 timmar, eller jag lågt sängen i 12 timmar iallafall :). Började dagen lugnt med att duscha och titta lite på serier. Sedan tog jag en paus och städade lägenheten och gick till systemet. Sedan blev det lunch och lite mer serier för att tillsist gör mig lite i ordning och sedan ned till Coop för att handla middag. Lisa kom hit strax efter 18:30, vi lagade middag och pratade ikapp om allt som händer i våra liv, vi hade också rosépremiär, yey ännu ett vårtecken hihi. Det blev en trevlig kväll med massa god mat och dryck och som alltid trevligt sällskap. Är så tacksam över mina vänner!

Middagsdags!

Att bro på vänner så ska jag bege mig till Mall of Scandinavia för en fika med Vånkan, vi har inte sets på flera månader!  Så nu måste jag klä på mig och göra mig iordning. Vi hörs sen, måste kila!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards