lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 april 2018

Av Elin - 11 april 2018 21:16


....verkligen detta.

Av Elin - 11 april 2018 18:47


God kväll på er mina vänner. Har ni haft en bra dag? Min har varit lite tuff men gått i en rasande fart ändå. Hade min sena dag idag på jobbet, eller ja jag slutade 16:20. Har haft extra ont i kroppen de senaste dagarna av någon konstig anledning, kanske på grund av dålig sömn. Nu börjar ju också tiden där man står och går mycket på jobbet eftersom vi är ute längre, jag är så himla dålig på att vila och tänka på min kropp så glömmer lätt bort att jag får ont innan det börjar göra riktigt ont. Vi har fortfarande ganska så full barngrupp om dagarna och man märker det på ljudnivån så huvudet är ganska så slut när man kommit hem haha. Just nu sitter jag i soffan och kollar på Law and order och väntar på att tvätten ska bli klar för att hängas, efter det blir det nog sängen som kallar.

Mysigt med lite värme och sol och ljus när man slutar jobbet. Tar alltid lite tid för balkonghäng när jag kommit hem :).

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards