lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 april 2018

Av Elin - 17 april 2018 19:39


Heeeeej på er vänner! I´m home, äntligen!


Gud vad skönt att vara hemma igen! Äntligen så sitter jag i soffan och andas ut, men med tanke på hur trött jag är så går jag väl och lägger mig snart skulle jag tänka mig. Det är bland det jobbigaste med att sluta sent, att man i princip hinner äta en frukt och sedan är jag så slut så jag måste sova. Jag märker att det tar på mig mer de dagar vi har APT, det är för långt att vara på jobbet 8-19, tur att det bara är en gång i månaden! Det gick iallafall bra på APTt, bra och viktiga diskussioner och även bra flyt i samtalen när vi hade husmöte tycker jag. För en gång skull så känns det som att vi alla är enade och tycker likadant om vissa saker haha. Nu ska jag sätta på ett program Law and order och sedan blir det bedtime, hörs imorgon!

Av Elin - 17 april 2018 14:30


Tjenixen vänner! Alltså, jag skulle göra nästan vad som helst för att inte behöva jobba till 19 idag då min kropp skriker.


Menmen, hur gärna jag än ville ligga kvar i sängen imorse så åkte jag till jobbet ändå. Snart får jag vila, om några veckor ungefär haha. Idag på förmiddagen så var vi iallafall i skogen vilket var härligt. Trots en stor förskolegård så blir man så himla less på den när man bara står och står där hela tiden, har dessutom noll inspiration till att göra något annat där, jag vet inte, det känns som att jag bara gör det jag måste och inget mer när det kommer till jobb. Jaja, snart blir det säkert bättre :). Nu under eftermiddagen så hade vi matråd med våra skolbarn och så blev det massa pärlplattebygge också, eller mest för barnen kanske :). Nu har jag slutat och sitter inne i personalrummet och betar av min to-do-list med ridsport. Nä vänner, åter till arbetet. Hör väl av mig ikväll skulle jag tro när jag kommer hem :).

Självklart så måste jag ju göra en häst hehe. Men hinner väl lägga ungefär fem pärlor per dag haha.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards