lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 maj 2018

Av Elin - 2 maj 2018 19:48


Hej på er finingar! Har ni haft en bra onsdag? Min har varit otroligt turbulent då det har hänt massor så jag knappt vet vem jag är varken på jobbet och privat.


Idag känns det som att jag har haft en riktig sån där mötesdag på jobbet. Jag började min dag med att ha ett möte med min chef och en läkare från företagshälsovården, vilket betyder att jag ännu en gång var tvungen att berätta halva livshistorien om mig själv. Hade förberett mig ganska så väl inför detta möte iallafall och visste exakt vilka saker jag skulle trycka på för att det förhoppningsvis ska hända något. Men trots det så gick jag därifrån och tvekade på mig själv ändå, mycket tankar och förvirring efter det mötet alltså, men det kändes ändå ok. Gick vidare till jobbet, hann vara ute en stund i friska luften och efter allas raster så var det dags för mig att gå på ytterligare ett möte, denna gång i egenskap som förskollärare och utvecklingspedagog. Det blev ett bra möte och bra diskussioner enligt mig. Vid 16:30 så tackade jag för mig och var helt slut mentalt efter alla tankar som snurrat hela dagen.


Glad, ledsen, trött och alla möjliga tankar....

 

Handlade lite innan jag gick upp till lägenheten, pratade med mamma i telefon för att få ventilera mig lite och sedan så var det dags för träning. Började ju förra onsdagen och har som mål att träna en gång i veckan hemma lite lätt. Idag gick det dock trögt, orken fanns inte riktigt där till fullo och kände mig nästan spyfärdig efter bara 20 minuter, så jag kände att det räckte med det som blev av. Skulle gissa på att kroppen kanske sa ifrån lite efter denna psykiskt turbolenta dag. Men 20 minuter är bättre än ingenting!



Nu har jag precis ätit middag och resten av kvällen ska jag bara ligga i soffan och titta på serier!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards