lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 maj 2018

Av Elin - 14 maj 2018 20:50


Hej på er vänner, ledsen för att jag inte tittat in tidigare, men tiden har bara runnit iväg och jag har inte riktigt haft tillfälle att sätta mig ned och blogga. Jag har iallafall haft en toppendag!

 


Haft lite olika möten och tog en semesterdag idag för att det vart enklast så, det ena mötet var på Stockholms läns ridsportsförbund. Det har verkligen gjorts ett ryck vad handlar om para-frågorna i distriktet och det är så kul att få vara med om detta! Idag hade vi möte tillsammans med Stockholms idrott och de som jobbar med parafrågor där, väldigt givande och vi lärde oss så mycket! Framför allt så har vi mycket att utveckla både som idrottsförbund och ridsportsförbund. Det kändes väldigt bra att åka ifrån det mötet och jag tror att vi alla var otroligt taggade för att sätta igång allt arbete!


Under kvällen nu så har jag haft finfrämmande här hemma. Min assistent Anki som jag hade under min förskoletid upp till tvåan har kommit hit på fika och för lite uppdatering. Vi har inte setts på flera flera år då båda har haft det väldigt hektiskt, men nu äntligen så blev det av! Är så jävla tacksam för allt hon har gjort i mitt liv och att mina föräldrar såg till att jag fick just henne, hon är verkligen en sån person som har format mig till den jag är idag. Vi hade ofantligt mycket att prata om och timmarna bara flög fram, trots att hon typ varit här i 5 timmar så kände vi oss knappt klara med recapen haha. Men vi ska försöka förbättra oss och ses oftare!

Alltså hur bortskämd blev jag inte, världens finaste blombukett och en flaska bubbel, att hon alltid ska skämma bort mig så!


Nu vänner så ska jag försöka göra lite ridsportsarbete, kolla upp vart jag ska efter jobbet imorgon och sedan är det sovdags! Hörs imorgon, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards