lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 maj 2018

Av Elin - 27 maj 2018 19:05


Hej på er kära ni. Nu är jag hemma i stan igen efter en fantastisk mysig helg ute på landet. Jag har verkligen behövt denna helg ute på landet tror jag, det har känts som det iallafall. Bokade av det lilla jag hade inplanerat under helgen för att kunna åka med mamma ut för att bara vila och ta det lugnt. Igår trodde jag att jag var på väg att bli sjuk, men insåg efter ett tag att det nog berodde på att jag var ute på landet och bara tog det lugnt, har varit lite intensivt de senaste veckorna liksom. Jag har inte gjort mångfa knop idag kan jag säga. Suttit i solen och lyssnat på poddar och radio typ haha, sedan innan vi åkte hemåt så gick vi bara förbi familjen A en snabbis för att säga hej.



Helt ok att sitta och lyssna på poddar hihi.


Nu kommer det en skärgårdsbildbomb igen!



Ikväll ska jag bara ta det lugnt, sedan är det jobb hela veckan som gäller, ha det så bra så länge. Kram på er!

Av Elin - 27 maj 2018 11:41


Hej på er finingar! Jag känner att bloggandet har blivigt lite oregelbundet nu under helgen, men när jag är ute på landet så försöker jag att inte ta fram telefoner och datorer så mycket. Dock så fick det bli ett litet undantag igår då jag bara var tvungen att göra massa ridsportsjobb. Lite har jag skjutit på och lite kände jag att jag kunde göra när jag ändå var igång så blir det inte så mycket i veckan nu som kommer. Så ja, passade på att göra allt jag bara kunde göra helt enkelt. Efter ett helt gäng med mejl skickade, påläsning inför möte nästa helg och lite andra saker så kunde jag njuta lite av solen. Eller ja, passade ju på att sitta i solen och göra allting såklart så det blev en väldigt härlig dag! Idag blåser det storm ute och är lite kallare, vi får se när vi åker hem till stan igen, nu ska jag gå och sätta mig ute och njuta av lugnet hade jag tänkt!

   

Inte helt tokigt va? :)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards