lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 juni 2018

Av Elin - 9 juni 2018 23:15


Jag avskyr detta! Jag är verkligen så trött och vill bara sova, men jag får ingen ro. Kan inte slappna av i varken huvudet eller kroppen. Har legat i två timmar och försökt somna till musik, mindfulnessövningar, podd och ja allt jag kan komma på, men inget hjälper! Blir galen på detta, varför har jag så svårt att sova för hela tiden?!

Av Elin - 9 juni 2018 19:32


Hej på er vänner. Har helt glömt bort att titta in här kom jag på nu, kanske för att jag egentligen inte gjort något speciellt alls idag hehe.


Mina planer blev ändrade och istället så har jag varit hemma och bara tagit det lugnt. Skulle ha träffat Lisa idag, men vaknade upp vid 10 och hade jätteont i foten och var svullen. Gick upp och på förmiddagen så gick jag en jättekort runda i centrum för att handla lite och efter det så har jag nästan varit soffbunden. Haft jätteont verkligen, tror jag lyckades göra illa mig på hästryggen igår, det är det enda som känns logiskt liksom och då var man varm och gick på hästendrofiner så jag märkte inte av det förs imorse liksom haha. Menmen, that´s life helt enkelt! Så istället för dejt med Lisa så har jag i princip bara suttit i soffan med foten i högläge och vilat. Nu under kvällen så har det blivit bättre och det var ett himla liv i parkleken precis nedanför mig, så jag tog på mig skorna och gick dit för att kika lite då jag var så himla nyfiken haha. Jag ska fortsätta att vila nu resterande av dagen, imorgon blir det full rulle med födelsedagbrunch för Lisa som fyller år på måndag (kändes ändå ok att ställa in dejten idag eftersom vi ändå ses imorgon hehe) och sedan lite roséhäng hemma hos mig tillsammans med Vånkan, ska bli så mysigt!

 

Köpte en liten korg till mina kaffekapslar som passade perfekt i köket och så var det teater nere i parkeleken ikväll :).

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards