lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 juni 2018

Av Elin - 16 juni 2018 16:46


Idag är det ett år sedan som jag tog tåget ned till Göteborg för att se konserten I love musicals på Ullevi. En kväll som jag aldrig kommer att glömma. Jag tror till och med att den konserten är den bästa jag sett-någonsin! Jag fastnade på youtube för några dagar sedan och sökte runt på inspelningar från den kvällen och hittade ett klipp på finalnummret. När jag ser detta klipp så får jag rysningar fortfarande på ställen som man inte tror att man kan få rsningar på haha. Så jäkla mäktigt med konfetti, raketer och musikalstjärnor! Tänk att just jag satt där på fjärde raden och upplevde detta klipp live! Fortfarande så mäktigt och obegripligt faktiskt. Titta här och njut!

Av Elin - 16 juni 2018 11:27


Hej på er vänner, shit vad bra man sover ute i skärgården alltså, sovit som en stock fram tills nu typ hehe. Men jag tänkte att jag kunde kasta in ett inlägg med massa bilder från när mamma och jag var på G till landet igår kväll. Det hann hända massor på vägen ut, bland annat så hamnade vi mitt i branden som pågick i Nacka, det var ingen liten brand om man säger så och det var bra otäckt att åka igenom allt! Vi insåg lite för sent vad som hade hänt så vi hann inte ta andra vägen via Vaxholm, så det var bara att köra vidare och hoppas på att det inte var så mycket bilar. När vi åkte igenom röken så insåg man hur fort det kan gå att bli medvetslös om det brinner hemma och man är där eller något. Tror vi kanske åkte igenom röken på en minut men jäklar vad det stack i ögonen och halsen! Ricktigt otäckt när man kände att andningen påverkades också, men det gick ju bra som sagt, tyckte mest synd om de som bodde i området!

 

In i dimman haha....


Båtturen ut var mysig, något blåsigt men ändå lugn och fin :). Jag frös som in i bomben dock innan vi började åka, men med varma kläder så går det mesta haha.

 

<3


Nu ska jag äta lite brunch och sedan tror jag att jag ska öppna en bok och läsa mig igenom dagen!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards