lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 juni 2018

Av Elin - 25 juni 2018 21:28


Hörni, nu är det nära!!


Ska alldeles strax gå och sova, åtminstone försöka haha. Som vanligt så här kvällen innan en allsångstisdag så är jag ju helt uppe i varv och kan knappt somna för att jag är så uppspelt! När jag kom hem efter jobbet så har allsångsfix stått på schemat ända tills typ nu. Skyltarna är ganska så klara, blir finjustering imorgon på Skansen, väskan är packad med kläder och allt som behövs för en heldag på Skansen, vattnet ligger i frysen och allsångsskorna är framplockade i hallen. Nu är det inte många timmar kvar tills det är tisdag och premiär för Allsång på skansen 2018! Helt galet vad tiden har gått fort samtidigt som den har gått långsamt. Nä vänner, nu måste jag försöka varva ned lite så jag kan somna någon gång!


Pannkakor blir det till mat imorgon!


Stod och lyssnade på allsången på högsta volym och sjöng med samtidigt som jag stekte pannkakor haha.


Typ färdigpackat, matpåsen i kylen ska i väskan det sista jag gör innan jag åker imorgonbitti bara!


GODNATT PÅ ER VÄNNER, SNART KÖR VI ALLSÅNGSSOMMAR 2018!!!!

Av Elin - 25 juni 2018 18:01


Hej på er vänner!! Hemma efter en dag på jobbet. Det har gått fort och smärtfritt, eller ja har börjat få så himla ont i kroppen den senaste tiden, så helt smärtfritt har det ju inte varit hehe. Men det har gått bra ändå. Jobbat mellan 10-17 idag iallafall. Det är ju rätt så lugnt på jobbet nu de sista veckorna innan sommarförskolan sätter igång så det handlar mest om att typ förbereda höstterminen på bästa sätt med allt tråkigt administrativt och sånt haha. Framåt eftermiddagen så blev jag lite trött och det kändes som att mycket inte gick som jag vill, men då var det bara att skratta åt skiten och gå vidare. Nu har jag handlat lite på Coop och tänkte sätta igång med att steka pannkakor inför premiären av allsången, jippi!!!

Skulle ha en pärm, men allt detta hamnade på golvet,  ja ni fattar nog vilken eftermiddag jag haft haha.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards