lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 juni 2018

...

Av Elin - 28 juni 2018 21:21


Exakt så.

Av Elin - 28 juni 2018 15:04


Hej på er godingar i högsommarvärmen, nedrans vad varmt det är idag alltså!

 

Men jag ska verkligen inte klaga! Det är så härligt med denna värme, det enda jag önskar är att jag var ute på landet och levde saltkråkanliv! Men jobb stod på schemat även idag. Vaknade upp när klockan ringde vid 7 och trodde fortfarande att jag var typ sjuk. Men har sänkt min medicindos så att återhämta mig efter Allsången kanske tog lite längre tid än vad jag först trott. Idag på jobbet har vi iallafall gått ned till Hässelby strandbad. Vi tog våra 12 ungar, packade vagn och dramaten och så knallade vi neråt i sommarvärmen. Barnen var överförtjusna och det var så skönt att hänga vid stranden! Det blåste och var alldeles perfekt väder för att bada och sola och njuta av sommaren, jag kan ju verkligen inte klaga på mitt jobb när man kan ha det så här mysigt en vanlig torsdag haha! Vi var där mellan kanske 09:30-12:00, sedan knallade vi hemåt.

Bästa vattenflaskan med fruset och kallt vatten, så skönt!


Fick en liten kompis :).


 


Vägen tillbaka till förskolan hade vi uppförsbacke typ hela tiden så när vi kom tillbaka var både barn och vuxna helt slut och genomsvettiga haha. Sedan blev det lite aster och lek inomhus och sen var det dags för mig att åka hemåt. Nu har jag kylt ned mig lite, bytt om och ska bara sitta i soffan resten av dagen och ta igen mig. Har fått ganska så mycket färg efter tiden i solen, så för mig räcker det med soltimmar för idag haha. Nu ska jag titta på Saltkråkan!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards