lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 augusti 2018

Av Elin - 4 augusti 2018 22:25


God kväll på er finingar! Ledsen att jag inte tittat in här tidigare, men har haft fullt upp exakt hela dagen! Idag har det ju varit prideparad här i stockholm och ridsporten var självklart en del av den!

 

Jag kom in till Fridhemsplan vid 11:30 och sedan så samlades vi upp och började förbereda inför dagen. Det blev en lång dag mycket väntan till en början innan vi kunde börja röra på oss i paraden men också mycket fest, skrik, skratt och knasigheter! Detta år hade vi dessutom en hästvagn som vi drog där jag kunde vara den som satt i och tjoade därifrån, så guld värt för min del!

   

Delar av CUS-gänget!


 


Vill ni se flmklipp från hur det såg ut, så klicka på play på bilderna här nedan:


 
 
  Efter några timmars försening så var vi äntligen i mål och då var det bara att ta sig mot hotellet eller mot bilen som stod i Fridhemsplan. Hann med en dusch på rummet och sedan knatade CUS-gänget till resturangen, trötta och sjukt hungriga!

Jag tog en jättegod tryffelrisotto!


Till efterrätt blev det marängswiss, mums!


Nu sitter jag i sängen på hotellet och skastrax släcka ned när jag publicerat detta inlägg. Imorgon väntas en busy dag igen, hörs när jag kommit hem på kvällen!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards