lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av Elin - 8 augusti 2018 15:40


Hej på er vänner. Vilken skitdag jag har idag alltså! Men nu kommer iallafall ett inlägg om igår som blev en bra dag trots lite annat!


Det var en riktigt tuff dag både för smärta och psyket. Vet inte hur många gånger jag ville skrika rakt ut för jag hade så ont eller bara springa iväg och gråta. Men tackvare fina vänner och att jag ändå var på allsången så var jag så glad över att jag orkade ändå! Det ger mig ju ändå så pass mycket energi och ork mentalt och då måste jag tänka på det också! Tog dock sovmorgon och var där vid 9, det blev en fin dag med sol och faktiskt ganska så lagom värme jämfört med förra veckan som var brutalt varm haha. Tjo och tjim som alltid med gänget och massa bra musik och många skrattattacker haha, alltså man över ju verkligen magmusklerna på tisdagarna!


Uppe!


 


Världens bästa Sanna som BRILJERAR varenda vecka!!


Lena Philipsson


Molly Sandén


Hyllning för Jerry Williams, sjukt bra var det!


Petter


Bo Kaspers orkester


Anita Hegerland


Gjorde om min Lena PH skylt på ena sidan, tyckte den blev mycket snyggare efteråt haha!


Sändningsdags!


 

Eftter allsångstimmen så var det dags för Bo Kaspers orkester en timme. Vi var väl inte så jätteförtjusta i dem och satt mest och flummade runt skulle jag säga. Här sitter vi i samma bil som de sjöng, men vi gjorde om det till en buss och hade min kudde som ratt hehe.


Vi kollade inte klart på hela timmen utan gick så jag hann med min vanliga buss hem. Vid ungefär 00:30 tror jag så somnade jag på en blöt kudde då jag gråtit mig själv till söms för jag var så slut i hela kroppen och mentalt. Men nu idag så går jag istället på allsångsendorfiner som vanligt varje onsdag hihi. Vill inte ens tänka på att det är sista programet nästa vecka!


Nu måste jag ringa ett akut samtal, höres!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards