lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 augusti 2018

...

Av Elin - 11 augusti 2018 23:05


Av Elin - 11 augusti 2018 17:43


Hej på er vänner. Herregud vad trött jag blev nu när jag satte mig ned och började skriva här haha.

 


Idag har det återigen varit en lugn dag. Jag har varvat med att sitta i solen och lyssna på poddar och även läst lite. Min läshjärna har nog lagt av lite nu när semestern är slut då koncentrationen inte riktigt är som den ska vara när man läser. Men det har gått bra ändå. Strax efter lunch så åkte mamma och jag till Sollenkroka för att tanka båten, det blev enfin tur trots ganska så blåsigt ute på farlederna, men det gick bra ändå.

Vi hade sällskap av Norrskär, en av de finaste Vaxholmsbåtarna enligt mig!


Vi mötte militären på vägen hem också :).



Väl hemma igen så var det bara solning som gällde, det har varit lagom varmt idag också för att sitta i solen tycker jag. Nästan så det har varit kallt när det har kommit vindbyar. Men efter några timmar i solen så var det dags att gå ned och tvätta sig och nu sitter jag här med ett glas rosé.

Plums plums.


Nu ska jag sätta mig i solen lite, blev lite frusen efter badet känner jag :).

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards